BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Assalamualaikum..

Selamat Datang ke blog Nor Azura Ismail..
Salam Persahabatan buat semua..
Kata orang tak kenal maka tak cinta..
Perkenalan membina hubungan sesama kita..
Semoga dapat menjadi sahabat bukan hanya untuk hari ini..
Tetapi untuk selama-lamanya.. Amin..

Friday, June 18, 2010

(Front Page)

Alhamdulillah.. Akhirnya siap juga kad buatan sendiri ni.. hehe.. thanks tuk adik2 yang rajin gak la menolong walaupun sekadar menjadi tukang gunting dan pemberi idea.. tapi aku amat menghargainya..
credit untuk adik2ku ~ adik, jila ngan tira...



(m/s 1)

Sebenarnya bukanla rajin sangat nak buat kad ni.. tapi disebabkan cuti sekolah takde keja nak buat.. so apelah salahnya mengisi masa lapang kan?? hehe.. tapi ok jugak la.. dua hari yang diisi dengan aktiviti la jugak.. huhu.. yang penting elemen muzik tak tinggal tau.. lalalalala



(m/s 2)

Kad ni actually buat untuk kawan baik aku.. harap2 dia suka la.. walaupun kad ni nampak macam kebudak-budakkan dan macam bukan org berumur 25++ tahun je yg buat.. haha!! tapi ni la jiwa aku.. jiwa budak2 sikit.. ngeh2..mungkin hari2 bergaul ngan anak murid buat aku mengeluarkan idea sebegini rupa.. apepun yang penting ikhlas kan?? hehe.. =p


(Last Page)

Apepun aku seronok dapat buat kad ni.. ye la kalau nak beli kan mahal.. buat sendiri ni cuma perlu masa je la nak dikorbankan sikit.. dan yang penting nampak keihklasan walaupun agak lambat nak siapkan.. melatih diri bersabar la jugak.. so untuk penghabisan cuti sekolah.. at least adalah keja aku kat umah ni di samping keja2 lain..
so.... untuk my best friend~ HAPPY BIRHTDAY!!
p/s simpan kad ni elok2 sampai ke anak cucu!! haha

0 comments: